Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

Przetarg nieograniczony na remont chodnika przy drodze powiatowej nr 01134 na odcinku od ronda w miejscowości Majdan w kierunku Leśniakowizny.

Ogłoszenie zamieszczono: 18.07.2006 r.
Data składania ofert: 28.07.2006 r., godz. 10.30
Data otwarcia ofert: 28.07.2006 r., godz. 11.00
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Centralny nr postępowania SPW-PNO-343/23/06

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości poniżej 60.000 EURO

Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Zarząd Dróg Powiatowych,
05-200 Wołomin, ul. Kobyłkowska 1a, tel. + 48 22 776 19 40,
e-mail:zdp@powiat-wolominski.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 01134 na odcinku od ronda w miejscowości Majdan w kierunku Leśniakowizny.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej: www.powiat-wolominski.pl, Zamawiający będzie przekazywał Oferentom materiały przetargowe zapisane na płycie CD, na prośbę Oferenta Zamawiający udostępni materiały przetargowe w formie pisemnej.

Przedmiotem zamówienia jest (wielkość lub zakres zamówienia)
1. wykonanie chodników dla pieszych,
2. wjazdów bramowych,
3. ustawienie krawężników i obrzeży.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Miejsce realizacji miejscowość Majdan gm. Wołomin, powiat wołomiński, woj. Mazowieckie.

Termin wykonania zamówienia: do 20.09.2006 r.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 – 3 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
1.Oferent wyrazi zgodę na 30 – dniowy termin płatności od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego
2.Na wykonany przedmiot umowy udzieli gwarancji na okres 3 lat (lub więcej) licząc od daty odbioru końcowego

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. cena - 100%

Oferty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Kobyłkowska 1a 05-200 Wołomin.

Termin składania ofert upływa dnia 28.07.2006 r. o godzinie 10:30.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2006 r. o godzinie 11:00 w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Kobyłkowska 1a 05-200 Wołomin.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Bronisława Bożena Borkowska; tel. 0-22 776 19 40, w godz. 7.00 - 15.00; zdp@powiat-wolominski.pl

Ww. zamówienie nie objęte jest umową ramową.
Na ww. zamówienie nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.

Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.

Pozostałe informacje: -

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: nie dotyczy.
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: nie dotyczy.
Data ogłoszenia w portalu UZP: 18.07.2006 r.



- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

- Specyfikacja Techniczna



- OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: brak danych
Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 18.07.2006 r., godz. 14.44
Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Pazio, data: 18.07.2006 r., godz. 14.44
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
18.07.2006 r., godz. 14.44Katarzyna PazioDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 2251 razy.