Ogłoszenie nr 602824-N-2020 z dnia 2020-10-27 r.
Powiat Wołomiński:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4360W ul. Piłsudskiego i Radzymińskiej (na odcinku od ul. Poznańskiej do ronda w Czarnej) w Wołominie polegającej na budowie ścieżki rowerowej wraz z przebudową istniejącego chodnika, budową zatok autobusowych w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Piłsudskiego i ul. Radzymińskiej, gmina Wołomin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołomiński, krajowy numer identyfikacyjny 13269344000000, ul. Prądzyńskiego 3 , 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 7874301,03,04 w. 152, , e-mail bzp@powiat-wolominski.pl, , faks 22 7765093.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-wolominski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.powiat-wolominski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.powiat-wolominski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w zamkniętej kopercie
Adres:
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3 (kancelaria)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4360W ul. Piłsudskiego i Radzymińskiej (na odcinku od ul. Poznańskiej do ronda w Czarnej) w Wołominie polegającej na budowie ścieżki rowerowej wraz z przebudową istniejącego chodnika, budową zatok autobusowych w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Piłsudskiego i ul. Radzymińskiej, gmina Wołomin
Numer referencyjny: SPW.272.89.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4360W ul. Piłsudskiego i Radzymińskiej (na odcinku od ul. Poznańskiej do ronda w Czarnej) w Wołominie polegającej na budowie ścieżki rowerowej wraz z przebudową istniejącego chodnika, budową zatok autobusowych w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. Piłsudskiego i ul. Radzymińskiej, gmina Wołomin
II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia, których wartość nie przekroczy 50%.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-07-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-07-30
II.9) Informacje dodatkowe: W terminie 30 dni od zakończenia robót należy dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego i przekazać potwierdzenie do Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca wykonał minimum dwie roboty budowlane realizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 roboty budowlane polegającej na rozbudowie, budowie, przebudowie drogi publicznej klasy Z lub wyższej obejmujące swym zakresem budowę chodnika i ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego o wartości robót min. 1.000.000,00 zł każda. 2. Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej – zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane, kierownik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ponadto Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. - Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaj u, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów; - tabela elementów scalonych zgodnie z zamieszczonym wzorem; - pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, - pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium wnosi się w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężny, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie elektronicznej na adres mailowy bzp@powiat-wolominski.pl opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP SA 24 1020 1042 0000 8102 0016 6942 z adnotacją: Wadium – SPW.272.89.2020 Rozbudowa drogi powiatowej nr 4360W ul. Piłsudskiego i Radzymińskiej (na odcinku od ul. Poznańskiej do ronda w Czarnej) w Wołominie polegającej na budowie ścieżki rowerowej wraz z przebudową istniejącego chodnika, budową zatok autobusowych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmianie może ulec termin wykonania robót w przypadku: a. przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie; b. zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; c. w przypadku, gdy warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, termin realizacji może się przesunąć o czas niezbędny do poprawnego wykonania robót. Przerwy w robotach muszą wynikać z decyzji ustanowionego inspektora nadzoru w formie pisemnej; d. uzasadnionych przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, a wynikających z ograniczeń wydanych na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, a w szczególności w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert odbędzie się on-line pod linkiem: http://powiat-wolominski.pl/info/zawartosc/443/. Zestawienie złożonych ofert zostanie niezwłocznie umieszczone na stronie internetowej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mailowym: bzp@powiat-wolominski.pl, nr telefonu: 346 11 52.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Przedmiar + tabela elementów scalonych
3. Decyzja ZRID
4. Decyzja środowiskowa
5. Opinia RDOS
6. Opinia Wody Polskie
7. BIOZ
8. Opinia geotechniczna badań podłoża gruntowego
Projekt zagospodarowania terenu - arch.budowlany
9. Opis techniczny PZT
10. PSW 3.1
11. PSW 3.2
12. PSW 3.3
13. PSW 3.4
14. Szczegóły konstrukcyjne
15. Szczegóły konstrukcyjne
16. Przekroje charakterystyczne
17. Przekrój przez urządzenie wodne
18. PZT - gaz
19. Plan przebudowy sieci TT
20. Obszar oddziaływania 9.1
21. Obszar oddziaływania 9.2
22. Obszar oddziaływania 9.3
23. Obszar oddziaływania 9.4
24. Dokumenty projektantów i sprawdzajacych
25. Część rysunkowa
26. Opis techniczny PAB
27. Plan orientacyjny 1
28. PZT 2.1
29. PZT 2.2
30. PZT 2.3
31. PZT 2.4
Projekt gospodarowania drzewostanem
32. Wycinki i nasadzenia - Opis techniczny
33. Rys.1 Plan lokalizacyjno-orientacyjny
34. Rys.2_1 -Plansza wycinek i nasadzeń zastępczych
35. Rys.2_2 Plansza wycinek i nasadzeń zastępczych
36. Rys.2_3 Plansza wycinek i nasadzeń zastępczych
37. Rys.2_4 Plansza wycinek i nasadzeń zastępczych
Projekt SOR
38. Opis do stalej organizacji ruchu - ul. Piłsudksiego i Radzymińska
39. Rys.1 Plan lokalizacyjno-orientacyjny
40. Rys.2_1 Plan stałej organizacji ruchu
41. Rys.2_2 Plan stałej organizacji ruchu
42. Rys.2_3 Plan stałej organizacji ruchu
43. Rys.2_4 Plan stałej organizacji ruchu
Projekt drogowy
44. Opis wykonawczy dróg
45. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.1
46. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.2
47. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.3
48. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.4
49. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.5
50. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.6
51. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.7
52. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.8
53. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.9
54. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.10
55. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.11
56. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.12
57. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.13
58. PW_DR_02_A_Plan nawierzchni -2.14
59. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.1
60 PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.2
61. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.3
62. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.4
63. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.5
64. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.6
65. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.7
66. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.8
67. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.9
68. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.10
69. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.11
70. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.12
71. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.13
72. PW_DR_03_A_Plan_sytuacyjno_wysokościowy-3.14
73. PW_DR_04 Szczegóły konstrukcyjne - 4.1
74. PW_DR_04 Szczegóły konstrukcyjne - 4.2
75. PW_DR_05_1_Przekroje charakterystyczne
76. PW_DR_06 Przekroj przez urządzenia wodne
77. PW_DR_07_1 Plansza robót rozbiórkowych
78. PW_DR_07_2 Plansza robót rozbiórkowych
79. PW_DR_07_3 Plansza robót rozbiórkowych
80. PW_DR_07_4 Plansza robót rozbiórkowych
81. PW_DR_07_5 Plansza robót rozbiórkowych
82. PW_DR_07_6 Plansza robót rozbiórkowych
83. PW_DR_07_7 Plansza robót rozbiórkowych
84. PW_DR_07_8 Plansza robót rozbiórkowych
85. PW_DR_07_9 Plansza robót rozbiórkowych
86. PW_DR_07_10 Plansza robót rozbiórkowych
87. PW_DR_07_11 Plansza robót rozbiórkowych
88. PW_DR_07_12 Plansza robót rozbiórkowych
89. PW_DR_07_13 Plansza robót rozbiórkowych
90. PW_DR_07_14 Plansza robót rozbiórkowych
91. PW_DR_08_1_Przekroje poprzeczne
92. PW_DR_08_2_Przekroje poprzeczne
93. PW_DR_08_3_Przekroje poprzeczne
94. PW_DR_08_4_Przekroje poprzeczne
95. PW_DR_08_5_Przekroje poprzeczne
96. PW_DR_08_6_Przekroje poprzeczne
97. PW_DR_08_7_Przekroje poprzeczne
Przebudowa sieci gazowej
98. Opis techniczny
99. Uzgodnienie gaz.
100. Rys. nr 1 - Plan sytuacyjno-wysokościowy
101. Rys. nr 2 - Schemat sieci gazowej
102. Rys. nr 3 - Schemat ułożenia rury w wykopie
Przebudowa sieci telekomunikacyjnej
103. Opis techniczny
104. Uzgodnienie projektu TT
105. Rys.1_Plan lokalizacyjno-orientacyjny
106. Rys.2_Plan przebudowy sieci TT
SST
Drogi
107. STRONA TYTUŁOWA
108. Wymagania Ogólne
109. Odtworzenie trasy w terenie
110. Usunięcie drzew i krzaków
111. Zdjęcie humusu
112. Rozbiórka elementow dróg
113. Wykopy gr nieskal.
114. Wykonanie nasypów
115. Korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
116. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
117. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
118. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
119. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej
120. Oznakowanie poziome
121. Oznakowanie pionowe
122. Krawężniki betonowe
123. Obrzeża betonowe
124. Zieleń drogowa
125. Kostka kamienna
126. W-wa ścieralna wg WT 2010
127. Warstwa wiążąca
128. Specyfikacja techniczna sieci gazowej
129. Specyfikacja techniczna sieci TT
130. Odpowiedzi
131. Odpowiedzi
132. Odpowiedź
133. Modyfikacja siwz (druk oferty)
134. Załączniki word
135. Formularz ofertowy word
136. Zestawienie ofert