Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

SPW.272.2.2021 Dostawa betonu asfaltowego z transportem w miejsce wbudowania na drogach powiatu wołomińskiego.

Ogłoszenie zamieszczono: 05.02.2021 r.
Data składania ofert: 11.03.2021 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 11.03.2021 r., godz. 10.30
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Polska-Wołomin: Materiały do układania nawierzchni drogowych

2021/S 025-058747

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Powiat Wołomiński
Adres pocztowy: ul. Pradzyńskiego 3
Miejscowość: Wołomin
Kod NUTS: PL POLSKA
Kod pocztowy: 05-200
Państwo: Polska
E-mail: bzp@powiat-wolominski.pl
Tel.: +48 227874303
Faks: +48 227765093
Adresy internetowe:
Główny adres: www.powiat-wolominski.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.powiat-wolominski.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Oficjalna nazwa: Powiat Wołomiński
Adres pocztowy: ul. Prądzyńskiego 3
Miejscowość: Wołomin
Kod pocztowy: 05-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Łuczyk, Michał Suchta
E-mail: bzp@powiat-wolominski.pl
Kod NUTS: PL POLSKA
Adresy internetowe:
Główny adres: www.powiat-wolominski.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa betonu asfaltowego z transportem w miejsce wbudowania na drogach powiatu wołomińskiego

Numer referencyjny: SPW.272.2.2021
II.1.2)Główny kod CPV
44113800 Materiały do układania nawierzchni drogowych
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Dostawa betonu asfaltowego z transportem w miejsce wbudowania na drogach powiatu wołomińskiego.

Zamawiający przewiduje udzielenie:

— zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,

— zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL POLSKA
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Powiat wołomiński

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa betonu asfaltowego z transportem w miejsce wbudowania na drogach powiatu wołomińskiego.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena za beton asfaltowy AC 11S / Waga: 30
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena za beton asfaltowy AC 16W / Waga: 25
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena za beton asfaltowy AC 22P / Waga: 5
Kryterium kosztu - Nazwa: Posiadanie aktualnego certyfikatu / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Odporność na awarię / Waga: 10
Kryterium kosztu - Nazwa: Gwarancja / Waga: 10
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 9
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:

a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,

b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp,

c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp,

d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp,

e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Pzp;

2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp;

3) informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 Pzp;

4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat;

5) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;

6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

7) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o których mowa w:

a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,

b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,

c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,

d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,

f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy,

g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,

h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy,

i) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1;

2) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 3 – składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych;

3) zaświadczenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 4, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 5, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,

b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się odpowiednim ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 120 MG/h z elektronicznym sterowaniem procesu produkcji. Lokalizacja wytwórni w odległości umożliwiającej dostawę towaru transportem samochodowym bez utraty lub pogorszenia jego wartości użytkowych – tj. do 50 km od miejscowości Tłuszcz, powiat wołomiński;

b) dysponują samochodami samowyładowczymi przystosowanymi do przewozu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco o ładowności minimum 20 t w ilości szt. 6 lub więcej. wskazując nr rej. lub w przypadku braku nazwę urządzenia, oraz charakter dysponowania (własność lub zasoby osób trzecich);

c) osoby wykonujące zadanie muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje techniczne lub stosowne uprawnienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

— wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,

— wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

— wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 11/03/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 09/06/2021
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 11/03/2021
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

(https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski)

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

Do oferty Wykonawca dołącza:

— oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ),

— pełnomocnictwo,

— oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

— formularz cenowy,

— zobowiązanie podmiotu trzeciego,

— wadium,

— zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,

— aktualny certyfikat zakładowej kontroli produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej beton asfaltowy,

— oświadczenie lub umowę o drugiej linii produkcyjnej.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Odwołanie przysługuje od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

3. Odwołanie wnosi się w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

7. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków.

8. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.

9. W sprawach nieuregulowanych w ustawie Pzp zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/02/2021

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Poprawione istotne postanowienia umowy

Informacja o maksymalnej kwocie przeznaczonej na zadanie

Informacja z otwarcia ofert
Wytworzył lub odpowiada za treść:Adam Lubiak - Starosta Wołomiński, data: 05.02.2021
Wprowadził:Ewa Łuczyk, data: 05.02.2021 r., godz. 09.13
Ostatnia aktualizacja:Ewa Łuczyk, data: 24.03.2021 r., godz. 13.52
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
24.03.2021 r., godz. 13.52Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
11.03.2021 r., godz. 11.04Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
11.03.2021 r., godz. 09.35Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
05.03.2021 r., godz. 08.42Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
05.02.2021 r., godz. 09.15Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
05.02.2021 r., godz. 09.13Ewa ŁuczykDodanie przetargu

Strona oglądana: 1276 razy.