INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem:
Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu
W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.
Centralny nr postępowania SPW-PNO-343/56/06
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 60.000 EURO
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Wydział Organizacji i Kadr,
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, tel. +48 22 787-43-01 w. 128,
e-mail: wok@powiat-wolominski.pl
ogłasza
przetarg nieograniczony na: dostawę i montaż regałów archiwalnych do budynku Starostwa przy ul. Powstańców 8/10 w Wołominie.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej:
www.powiat-wolominski.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów archiwalnych.
Nie dopuszcza się się ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Miejsce realizacji: 05-200 Wołomin, ul. Powstańców 8/10.
Termin wykonania zamówienia: I etap – 30.12.2006 r., II etap – 31.03.2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 – 3 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Wadium: nie wymagane
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena - 100 %
Oferty należy składać w budynku Starostwa Powiatu Wołomińskiego przy ul. Prądzyńskiego 3, kancelaria – pok. 4.
Termin składania ofert upływa dnia 10.11.2006 r. o godzinie 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.11.2006 r. o godzinie 10.30 w Starostwie Powiatu Wołomińskiego, ul. Prądzyńskiego 3 w pok. 17.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Marzena Bańka tel 787-43-01, w. 128, w godz. 9ºº – 15ºº.
Ww. zamówienie nie objęte jest umową ramową.
Na ww. zamówienie nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.
Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.
Pozostałe informacje: -
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: nie dotyczy
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: nie dotyczy
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
W związku z błędem w SIWZ, dnia 03.11.2006r. poprawiono dokument!
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
-
Pomieszczenie Archiwum
-
Pomieszczenie obsługi
-
Pomieszczenie F
-
Pytania i odpowiedzi do SIWZ
-
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY