INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem:
Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu
W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości powyżej 211.000 EURO
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Biuro Zamówień Publicznych
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, tel. 022 787-43-01 w. 152,
e-mail: zam@powiat-wolominski.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej:
www.powiat-wolominski.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Miejsce realizacji: Wydział Komunikacji, Wołomin ul. Kobyłkowska 1a.
Termin wykonania zamówienia: 1 rok od daty podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający poniższe warunki:
- Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 Pzp i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Wadium – 25 000,00 zł.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena 50%
- termin płatności 30%
- deklarowane terminy realizacji dostaw interwencyjnych 20%
Oferty należy składać w budynku Starostwa Powiatu Wołomińskiego przy ul. Prądzyńskiego 3, kancelaria – pok. 4.
Termin składania ofert upływa dnia 23.08.2007 r. o godzinie 1000
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.08.2007 r. o godzinie 1100 w Starostwie Powiatu Wołomińskiego, ul. Prądzyńskiego 3, sala konferencyjna.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
- w przedmiocie zamówienia: Włodzimierz Mikulski tel. +48 22 776-32-90
w dokumentacji przetargowej: Ewa Łuczyk tel. +48 22 787-43-01 wew. 152.
Ww. zamówienie nie jest objęte umową ramową.
Na ww. zamówienie nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.
Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.
Pozostałe informacje: -
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: ……………….
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: nie dotyczy.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Wzór nr 1
Wzór nr 2
Wzór nr 2a
Wzór nr 2b
Wzór nr 2c
Wzór nr 3
Wzór nr 4
Wzór nr 5
Wzór nr 5a
Załącznik1
Załącznik1a
Załacznik2
Zawarcie Umowy