Główna treść strony
Zamówienia publiczne
INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem:
Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu
W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.
Zamówienie publiczne w trybie negocjacji z ogłoszeniem na wykonanie robót budowlanych – instalacji o napięciu do 1 kV, sieci łączności bezprzewodowej i sieci komputerowej we wznoszonym budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie.
Ogłoszenie zamieszczono: 05.04.2004 r.
Data składania ofert: 13.05.2004 r., godz. 09.00
Data otwarcia ofert: 13.05.2004 r., godz. 10.00
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie, 05-200 Wołomin ul. Sasina 15, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 787-64-61 lub (0-22) 787-64-62, fax (0-22) 787-64-61 w. 100 lub (0-22) 787-64-62 w. 110, e-mail: wolomin@mazowsze.straz.pl
ogłasza
zamówienie publiczne w trybie negocjacji z ogłoszeniem na wykonanie robót budowlanych – instalacji o napięciu do 1 kV, sieci łączności bezprzewodowej i sieci komputerowej we wznoszonym budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie.
I.1) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie, 05-200 Wołomin ul. Sasina 15, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 787-64-61 lub (0-22) 787-64-62, fax (0-22) 787-64-61 w. 100 lub (0-22) 787-64-62 w. 110, e-mail: wolomin@mazowsze.straz.pl
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie, 05-200 Wołomin ul. Sasina 15, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 787-64-61 lub (0-22) 787-64-62, fax (0-22) 787-64-61 w. 100 lub (0-22) 787-64-62 w. 110, e-mail: wolomin@mazowsze.straz.pl
I.3) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie, 05-200 Wołomin ul. Sasina 15, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 787-64-61 lub (0-22) 787-64-62, fax (0-22) 787-64-61 w. 100 lub (0-22) 787-64-62 w. 110, e-mail: wolomin@mazowsze.straz.pl
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
st. kpt. Bogdan Mielecki
st. kpt. Piotr Dzwonkowski
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
wykonanie robót budowlanych – instalacji o napięciu do 1 kV, sieci łączności bezprzewodowej i sieci komputerowej we wznoszonym budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej [KP PSP] w Wołominie
II.1.2) Opis przedmiotu zamówienia
wykonanie instalacji teletechnicznych (elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych, piorunochronnej, sieci komputerowej, telefonicznej wewnętrznej, antenowa TV, telewizji przemysłowej, domofonu, sygnalizacji alarmów, nagłaśniającej, dostępu do pomieszczeń przy użyciu karty magnetycznej,
wykonanie systemu łączności bezprzewodowej (w tym konserwacji masztu antenowego),
wykonanie Powiatowego Stanowiska Kierowania [PSK] KP PSP w Wołominie (w tym przeniesienie i zamontowanie urządzeń posiadanych przez Zamawiającego),
dostarczenie oprogramowania wspierającego pracę dyspozytorów PSK.
II.1.3) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
ul. Sasina 15, 05-200 Wołomin
II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIAB
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
w przedziale powyżej 60 000 EUR do 5 000 000 EUR
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
60 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
4 000,00 PLN
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest:
wskazanie we wniosku o udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zmodernizowanych lub zbudowanych PSK w latach 2001, 2002, 2003,
podanie informacji o przeciętnym zatrudnieniu w latach 2001, 2002, 2003.
Waga podanych informacji w trakcie kwalifikowania do udziału w postępowaniu:
ilość zmodernizowanych lub zbudowanych PSK - 60%
średnie przeciętne zatrudnienie w ostatnich 3 latach - 40%
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia należy podać informację o firmie, która modernizowała PSK. Do średniego zatrudnienia nie należy wliczać osób pracujących u podwykonawców.
Kwalifikacja zostanie przeprowadzona na podstawie poniższego wzoru:
Ocena = { [ (ilość wykonanych robót) podzielona przez (największa ilość wykonanych robót) ] razy 60% dodać [(ilość zatrudnionych) podzielona przez (największa ilość zatrudnionych) ] razy 40% }
Wraz z wnioskiem o udział w postępowaniu należy dostarczyć:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Inne dokumenty/upoważnienia/pełnomocnictwa uprawniające osobę osoby podpisujące wniosek do jego podpisania, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa powyżej.
- Zaświadczenia z właściwego organu urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS – u potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania wniosków.
Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii przez osobę/y uprawnione do złożenia wniosku.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć w/w wymienione dokumenty, pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 KC. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres gwarancji jak i rękojmi.
Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania Powiatowego Stanowiska Kierowania [PSK] KP PSP w Wołominie (w tym przeniesienia i zamontowania urządzeń posiadanych przez Zamawiającego). Pozostałe roboty mogą być wykonane przez podwykonawców.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje z ogłoszeniem (na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych).
IV.1.1) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Minimum - 5
Maksimum - 10
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. cena - 80 %
2. okres gwarancji na roboty budowlane - 5 %
3. okres gwarancji na wykonaną konserwację masztu
antenowego - 10 %
4. okres gwarancji na wykonaną usługę modernizacji PSK (sprzęt i oprogramowanie) - 5 %
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 05 maja 2004
Cena - brak
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 13 maja 2004, godzina 09:00
IV.3.3) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 13 maja 2004, godzina 10:00
Miejsce: świetlica w siedzibie Zamawiającego, ul. Sasina 15, Wołomin
SEKCJA V: INNE INFORMACJE]
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
Nie
Wytworzył lub odpowiada za treść: | brak danych, data: brak danych |
---|
Wprowadził: | Katarzyna Pazio, data: 08.04.2004 r., godz. 10.01 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Pazio, data: 08.04.2004 r., godz. 10.01 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
08.04.2004 r., godz. 10.01 | Katarzyna Pazio | Dodanie przetargu do BIP. |