OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 206.000 EURO
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Biuro Zamówień Publicznych
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
e-mail: zam@powiat-wolominski.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na
dostawę wyposażenia do Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Wołominie.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej:
www.powiat-wolominski.pl.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Wołominie.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających
Miejsce realizacji: Wołomin, ul. Gdyńska 1/3
Termin wykonania zamówienia: 19.12.2009 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu dotyczy obu zadań.
W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru ( załącznik nr 1)
formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru – (załączniki cenowe do oferty),
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2);
oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3);
parafowane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 4).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %
Oferty należy składać w budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3, kancelaria – pok. 4.
Termin składania ofert upływa dnia 07.12.2009 r. o godzinie 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.12.2009 r. o godzinie 10.30 Starostwie Powiatowym w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, sala konferencyjna.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
w sprawie dokumentacji przetargowej: Ewa Łuczyk – 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3 e-mail: zam@powiat-wolominski.pl,
w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Robert Rasiński – 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3 e-mail: zam@powiat-wolominski.pl,
Ww. zamówienie nie jest objęte umową ramową.
Na ww. zamówienie nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.
Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.
Pozostałe informacje: -
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: nie dotyczy.
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 27.11.2009 r.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Fotele, krzesła,taborety
Zestaw do magnetoterapii
Rowerek treningowy
Stół rehabilitacyjny
Kabina do ćwiczeń UGUL
Łóżko szpitalne ortopedyczne z ramą wyciągową
Rolety, folia
Negatoskop
Stół zabiegowy
Lampa bezcieniowa przejezdna
Łóżko szpitalne ortopedyczne
Stolik zabiegowy
Leżanka-kozetka
Szafka przyłóżkowa
Taboret lekarski
Meble w systemie stelaża auluminiowego
Meble ze stali kwasoodpornej
Stół zabiegowy
Stolik
Zestaw komputerowy
Fotel do pobrań i kroplówek
Kuchenka mikrofalowa
Stół kuchenny
Chłodziarko zamrażarka wolnostojąca
Wózek wanna
Drabinka ścienna sportowa
Materac rehabilitacyjny
Załącznik cenowy
Odpowiedź
Odpowiedź
Odpowiedź
Odpowiedź
Odpowiedź
Odpowiedź
Odpowiedź
Odpowiedź