Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

Dostawa wyposażenia Zespołu Szkół przy ul. Legionów w Wołominie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż mebli do pracowni lekcyjnych. Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż wyposażenia jednostki mieszkalnej Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż wyposażenia pracowni opiekun medyczny. Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia pracowni Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż wyposażenia węzła sanitarnego.

Ogłoszenie zamieszczono: 23.09.2009 r.
Data składania ofert: 01.10.2009 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 01.10.2009 r., godz. 10.30
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 206.000 EURO
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Biuro Zamówień Publicznych
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
e-mail: zam@powiat-wolominski.pl


ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia Zespołu Szkół przy ul. Legionów w Wołominie z podziałem na zadania.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej:
www.powiat-wolominski.pl.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Zespołu Szkół przy ul. Legionów w Wołominie z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż mebli do pracowni lekcyjnych.
Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż wyposażenia jednostki mieszkalnej
Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż wyposażenia pracowni opiekun medyczny.
Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia pracowni
Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż wyposażenia węzła sanitarnego.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Miejsce realizacji: Wołomin.

Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z wykazem dostaw ( załącznik nr 1 ),
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – (załącznik nr 1-5 do oferty),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2);
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3);
- parafowane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 4),
- certyfikaty wytrzymałościowe dla oferowanego sprzętu
- atesty dla zastosowanych materiałów – dotyczy zadania nr 1
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie parametrów technicznych przez oferowany sprzęt – dotyczy zadania do 1 do 5

Wadium – Zamawiający nie wymaga wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100 %

Oferty należy składać w budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3, kancelaria – pok. 4.
Termin składania ofert upływa dnia 01.10.2009 r. o godzinie 10.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.10.2009 r. o godzinie 10.30 w Starostwie Powiatowym w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, sala konferencyjna.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.


Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawie dokumentacji przetargowej: Ewa Łuczyk – 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, e-mail: zam@powiat-wolominski.pl,
- w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Robert Rasiński – 05-200 Wołomin, e-mail: zam@powiat-wolominski.pl
Ww. zamówienie nie jest objęte umową ramową.
Na ww. zamówienie nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.
Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.
Pozostałe informacje: -

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: nie dotyczy.
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych 23.09.2009 r.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zad. 1

Opis przedmiotu zamówienia zad. 2

Opis przedmiotu zamówienia zad. 3

Opis przedmiotu zamówienia zad. 4

Opis przedmiotu zamówienia zad. 5

Formularz cenowy zad. 1

Formularz cenowy zad. 2

Formularz cenowy zad. 3

Formularz cenowy zad. 4

Formularz cenowy zad. 5
Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: brak danych
Wprowadził:Ewa Łuczyk, data: 23.09.2009 r., godz. 13.35
Ostatnia aktualizacja:Ewa Łuczyk, data: 23.09.2009 r., godz. 13.35
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
23.09.2009 r., godz. 13.35Ewa ŁuczykDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1891 razy.