Główna treść strony
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy: Samodzielny referent ds. finansowo - księgowych
Termin składania dokumentów 22.02.2013r. do godz. 15.00
NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
- SAMODZIELNY REFERENT ds. finansowo - księgowych
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy: Samodzielny referent ds. finansowo - księgowych / - 1 etat /
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w jednostce wynosił ponad 6%.
I. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
1.Wymagania niezbędne :
1) wykształcenie wyższe administracyjne, mile widziane ekonomiczne bądź średnia, policealna lub
pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku ekonomicznym;
2) staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach
samorządu terytorialnego;
2. Pozostałe wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnych zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
4) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych;
5) znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości
oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek
budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz
państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej;
6) znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
7) znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania
składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe;
8) znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków ustalenia oraz sposobu
dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli
i motorowerów niebędących własnością pracodawcy;
9) znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wysokości oraz
warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub
samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju;
10) znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych;
11) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych;
12) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
13) bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
14) bardzo dobra obsługa programów: Księgowość budżetowa Groszek, Multicash, e – PFRON oraz
program Sprawozdania rzeczowo-finansowe;
3. Wymagania dodatkowe:
1) łatwość komunikacji i umiejętność pracy w zespole,
2) samodzielność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność przy wykonywaniu zadań,
3) umiejętności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą,
4) nieposzlakowana opinia,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy :
1) Kontrola i opisywanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym;
2) Uzgadnianie dokonywania wydatków ze stanowiskami merytorycznymi;
3) Sporządzanie przelewów i przekazów pocztowych;
4) Księgowanie wyciągów bankowych do rachunku;
5) Sporządzanie zapotrzebowania na środki PFRON;
6) Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań rehabilitacji i zatrudniania osób niepełnosprawnych
finansowanych ze środków PFRON;
7) Sporządzanie deklaracji PFRON;
8) Rozliczenie dotacji oraz świadczeń;
9) Dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby PCPR;
10) Rozliczanie delegacji służbowych;
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, wymagany staż pracy (dyplom, świadectwa
pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnych zdolności do czynności prawnych
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
IV. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 22.02.2013r. do godz. 1500 w zapieczętowanej kopercie w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie lub za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie,
ul. Legionów 78, 05-200 Wołomin
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne urzędnicze stanowisko /samodzielny referent
ds. finansowo – księgowych / w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie
do dnia 22.02.2013r. do godz. 15.00
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zweryfikowani pozytywnie po wstępnej selekcji zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata powinny być własnoręcznie podpisane.
Informacja o wynikach naboru podana zostanie do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołominie www.bip.powiat-wolominski.pl, na stronie PCPR www.pcprwolomin.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie.
Wytworzył lub odpowiada za treść: | brak danych, data: 00.00.0000 r. |
---|
Wprowadził: | Katarzyna Rutkowska, data: 11.02.2013 r., godz. 16.27 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Rutkowska, data: 11.02.2013 r., godz. 16.27 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
11.02.2013 r., godz. 16.27 | Katarzyna Rutkowska | Dodanie strony |