Zakres zadania obejmuje:
a) odbiór odpadów zawierających azbest z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, których wykaz stanowić będzie załącznik do umowy,
b) poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest z ich nieruchomości ,
c) zapewnienie załadunku ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń,
d) wywóz odpadów własnymi specjalistycznymi pojazdami z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa,
e) przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na uprawnione składowisko odpadów zawierających azbest,
f) ważenie odebranych odpadów azbestowych odbywać się będzie w obecności właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą odpady azbestowe; Wykonawca dokona ważenia odpadów przy użyciu własnych urządzeń, z przeprowadzonej czynności ważenia zostanie spisany protokół zawierający co najmniej: imię i nazwisko osoby, od której odebrano odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru oraz ilość odebranych odpadów; dopuszcza się sporządzenie protokołu zbiorczego zawierającego ww. informacje,
g) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzenia przekazania odpadów azbestowych do unieszkodliwienia, tj. kart przekazania odpadów oraz protokołu/protokołów odbioru odpadów azbestowych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Lokalizacja miejsc odbioru odpadów azbestowych stanowić będzie załącznik do umowy.
Termin wykonania ww. prac ustala się do dnia 30 czerwca 2014r.
Prosimy o złożenie oferty do dnia 05 maja 2014r. do godz. 1500, w Kancelarii Starostwa Powiatu Wołomińskiego, ul. Prądzyńskiego 3, pok. nr 4 w zamkniętej kopercie z napisem:
„OFERTA NA USUNIĘCIE ODPADÓW AZBESTOWYCH Z TERENU POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO”
lub na adres e-mail:
wos@powiat-wolominski.pl lub faksem na numer: 022 776 50 93.
Oczekujemy odpowiedzi według załączonego formularza oferty