KOMUNIKAT
Zarządu Powiatu Wołomińskiego
w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że Fundacja „MAMY WOŁOMIN z Wołomina złożyła,
w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 z późn. zm.) ofertę na realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
w zakresie: Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego,
nazwa zadania: Coolturalny powiat,
termin realizacji zadania: od dnia 01.09.2015 r. do dnia 25.11.2015 r.,
miejsce realizacji zadania: teren powiatu wołomińskiego,
koszt realizacji zadania: 10.780,00 zł,
wnioskowana kwota dotacji: 9.380,00 zł.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 powołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia 4 sierpnia 2015 r. może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• na e-mail:
ngo@powiat-wolominski.pl
• fax: 22 776-50-93
• lub do: Wydziału Spraw Obywatelskich
Starostwa Powiatowego w Wołominie
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
pokój 27 (przyziemie / WEJSCIE B).
Sprawę prowadzi: podinspektor Ewa Jagodzińska.
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.
Wołomin, dnia 04.08.2015 r.