Główna treść strony
Zadania
Zadania Sekretarza Powiatu wynikające z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa.
Do zadań sekretarza należy:
1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania starostwa, a w szczególności:
a) nadzór nad organizacją pracy starostwa,
b) czuwanie nad przebiegiem i terminowością wykonywania zadań,
c) sprawowanie nadzoru i kontroli nad opracowywaniem projektów oraz zmian regulaminów, zarządzeń i innych przepisów wewnętrznych,
d) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i usprawnieniem pracy w starostwie;
2) koordynacja całokształtu zagadnień organizacyjno¬-technicznych dotyczących współpracy z zarządem powiatowych jednostek organizacyjnych, służb, inspekcji i straży oraz współpracy zarządu z radą;
3) koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów oraz referendum na terenie powiatu;
4) koordynacja działań związanych z wykonywaniem kontroli zarządczej;
5) wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie starosty.
2. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą:
1) Wydziału Komunikacji;
2) Wydziału Organizacji, Kadr i Administracji;
3) Wydziału Spraw Obywatelskich;
4) Archiwisty.
Wytworzył lub odpowiada za treść: | brak danych, data: 00.00.0000 r. |
---|
Wprowadził: | Katarzyna Pazio, data: 26.06.2003 r., godz. 15.46 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Rutkowska, data: 20.02.2018 r., godz. 10.08 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
20.02.2018 r., godz. 10.08 | Katarzyna Rutkowska | Edycja strony |
08.01.2016 r., godz. 14.58 | Nieznany | Edycja strony |
27.03.2013 r., godz. 13.02 | Nieznany | Edycja strony |
26.03.2013 r., godz. 13.00 | Nieznany | Edycja strony |
26.06.2003 r., godz. 15.46 | Katarzyna Pazio | Dodanie strony do BIP. |