KOMUNIKAT
Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 6 marca 2018 r.
w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że Stowarzyszenie Przyjaciół Szkół i Placówek Edukacyjno-Wychowawczych Miasta Ząbki z siedzibą w Ząbkach złożyło, w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 450), ofertę realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
w zakresie: Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego,
nazwa zadania: „Konkurs Historyczny II Etap – 100 lecie Bitwy Warszawskiej – ziemia wołomińska”
termin realizacji zadania: od dnia 25.03.2018 r. do dnia 22.06.2018 r.,
miejsce realizacji zadania: placówki edukacyjne powiatu wołomińskiego,
koszt realizacji zadania: 15.000,00 zł,
wnioskowana kwota dotacji: 10.000,00 zł.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 powołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia 7 marca 2018 r. może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• za pośrednictwem e-mail-a:
ngo@powiat-wolominski.pl,
• za pośrednictwem fax-u: 22 776-50-93,
• lub osobiście w: Wydziale Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin pokój 011 (przyziemie / WEJŚCIE B).
Sprawę prowadzi: Ewa Jagodzińska.
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.