KOMUNIKAT
Zarządu Powiatu Wołomińskiego
z dnia 30 sierpnia 2018 r.
w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że „Mazowieckie Forum Biznesu, Nauki i Kultury” z Wołomina złożyło, w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 450, z późn. zm.), ofertę realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
w zakresie: Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej,
nazwa zadania: „Rehabilitacja i integracja osób niepełnosprawnych oraz środowiska osób niepełnosprawnych”,
termin realizacji zadania: od dnia 20.09.2018 r. do dnia 10.12.2018 r.,
miejsce realizacji zadania: Wołomin, ul. Wileńska 36A,
koszt realizacji zadania: 11.100,00 zł,
wnioskowana kwota dotacji: 10.000,00 zł.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 przywołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• za pośrednictwem e-mail-a:
wso@powiat-wolominski.pl,
• za pośrednictwem fax-u: 22 776-50-93,
• lub osobiście w: Wydziale Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin pokój 012 (przyziemie / WEJŚCIE B).
Sprawę prowadzi: Dorota Romańczuk.
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.