ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Powiat Wołomiński zaprasza do złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia: realizację zadania polegającego na odebraniu z terenu powiatu wołomińskiego (gminy Marki, Dąbrówka, Tłuszcz, Jadów, Poświętne, Klembów, Kobyłka, Wołomin, Zielonka, Radzymin, Strachówka), odpadów zawierających azbest - płyt azbestowo-cementowych płaskich i falistych (kod 17 06 05), w ilości ok. 300,00 ton oraz ich transport i przekazanie do unieszkodliwienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.).
Zakres zadania obejmuje:
a. odbiór odpadów azbestowych przy użyciu specjalistycznych środków transportu o różnym tonażu, umożliwiających odbiór odpadów azbestowych z miejsc trudnodostępnych, wyposażonych w urządzenia HDS oraz w wagę,
b. poinformowanie Zamawiającego o planowanych terminach odbiorów odpadów azbestowych z terenu poszczególnych gmin.
c. poinformowanie właścicieli nieruchomości, o planowanym terminie odbioru odpadów azbestowych z ich nieruchomości,
d. zważenie odpadów azbestowych, w obecności właścicieli nieruchomości; spisanie protokołu z odbioru odpadów azbestowych, zawierającego co najmniej: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, adres, datę oraz wagę odebranych odpadów azbestowych, dopuszcza się sporządzenie protokołu zbiorczego zawierającego ww. informacje,
e. załadunek odpadów azbestowych, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń na środki transportu Wykonawcy,
f. transport odpadów azbestowych własnymi specjalistycznymi pojazdami z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa,
g. przekazanie odpadów azbestowych do unieszkodliwienia na uprawnionym składowisku odpadów niebezpiecznych,
h. dostarczenie Zamawiającemu potwierdzenia przekazania odpadów azbestowych do unieszkodliwienia, tj. kart przekazania odpadów oraz protokołu/protokołów odbioru odpadów azbestowych z terenu nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego.
2. Kod CPV: 79822500-7.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 02 września do dnia 31 października 2019 r.
4. Warunki płatności: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację zamówienia, w wysokości ustalonej na podstawie ilości faktycznie odebranych odpadów azbestowych oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po podpisaniu przez Wykonawcę i Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze. Płatność nastąpi przelewem, w ciągu 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; (ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o Oświadczenie oferenta dołączone do oferty).
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (dokumenty potwierdzające wpis w BDO w zakresie transportu odpadów, umowa (lub promesa) dot. możliwości przyjęcia odpadów zawierających azbest pochodzących z terenu powiatu wołomińskiego do unieszkodliwienia przez uprawniony podmiot).
- zapewniają wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz w zakresie przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania z odpadami azbestowymi (ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą „spełnia” lub nie spełnia”, w oparciu o Oświadczenie oferenta dołączone do oferty wraz z podaniem ilości osób biorących udział w realizacji zadania, z wyszczególnieniem ich wykształcenia, przeszkolenia i doświadczenia),
- w ciągu ostatnich trzech lat wykonali minimum trzy zamówienia w zakresie usuwania i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest;
(Oferent powinien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej trzy usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o wykaz i dokumenty dołączone do oferty);
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; (posiadają niezbędne środki i sprzęt techniczny do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o oświadczenie oferenta dołączone do oferty);
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia; (Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o oświadczenie oferenta dołączone do oferty),
e) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech usług z zakresu usuwania i unieszkodliwiania odpadów azbestowych,
- referencje wystawione przez uprzednich zleceniodawców, potwierdzające należyte wykonanie zamówienia – min. 3 szt.,
- oświadczenie oferenta o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
7. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%.
8. Miejsce i termin składania ofert: Prosimy o przesłanie oferty do dnia 28 czerwca 2019 r. do godz. 1200, na poniższy adres e-mail:
kancelaria@powiat-wolominski.pl lub faksem na numer: 022 776 50 93.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Wołominie, 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, pokój nr 109 w dniu 28 czerwca 2019 r. o godzinie 1300.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Jolanta Godlewska, tel.: 22 787 43 01 wew. 124, e-mail:
j.godlewska@powiat-wolominski.pl
11. Załączniki: formularz oferty, formularz oświadczenia oferenta o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu.