KOMUNIKAT
Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 22 lipca 2020 r.
w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że Mazowieckie Forum Biznesu, Nauki i Kultury z Wołomina złożyło, w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), ofertę realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
w zakresie: Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego,
nazwa zadania: Dokumentacja filmowa i tekstowa ważnych i ciekawych i / lub bohaterów z terenu Powiatu Wołomińskiego,
termin realizacji zadania: od dnia 01.08.2020 r. do dnia 28.10.2020 r.,
miejsce realizacji zadania: powiat wołomiński, siedziba Mazowieckiego Forum Biznesu, Nauki i Kultury w Wołominie,
koszt realizacji zadania: 11.400,00 zł,
wnioskowana kwota dotacji: 10.000,00 zł.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 przywołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• za pośrednictwem e-mail-a:
ngo@powiat-wolominski.pl,
• za pośrednictwem fax-u: 22 776-50-93,
• lub osobiście w: Wydziale Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin pokój 011 (przyziemie / WEJŚCIE B).
Sprawę prowadzi: Ewa Jagodzińska.
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.