Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Zarządzenie Nr 101/2008 Starosty Wołomińskiego z dnia 30.07.2008 r.

w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnych do naboru na wolne kierownicze i wolne urzędnicze stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie.
Zarządzenie Nr 101/08
Starosty Wołomińskiego
z dnia 30 lipca 2008 roku


w sprawie: powołania komisji rekrutacyjnych do naboru na wolne kierownicze i wolne urzędnicze stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie.

Na podst. art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t. j.: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) w związku z § 3 Regulaminu naboru na wolne kierownicze i wolne urzędnicze stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Wołominie, zarządzam co następuje:

§ 1
Powołuję Komisję Rekrutacyjną do wyłonienia kandydatów na stanowiska:
- referent/podinspektor/inspektor w Wydziale Geodezji w następującym składzie:
1)Maciej Urmanowski – przewodniczący komisji,
2)Paweł Łukaszczuk – członek komisji,
3)Aneta Piotrowska – członek komisji,
4)Eugenia Gawkowska – sekretarz komisji,

- podinspektor/inspektor w Wydziale Edukacji i Kultury w następującym składzie:
1) Ryszard Węsierski – przewodniczący komisji,
2) Magdalena Soszyńska-Kalinowska – członek komisji,
3) Aneta Piotrowska – członek komisji,
4) Eugenia Gawkowska – sekretarz komisji.

- naczelnik Wydziału Komunikacji w następującym składzie:
1) Maciej Urmanowski – przewodniczący komisji,
2) Marek Szafrański – członek komisji,
3) Aneta Piotrowska – członek komisji,
4) Eugenia Gawkowska – sekretarz komisji.


§ 2
1.Zadaniem Komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze określone w §1.
2.Zarządzam pierwsze posiedzenia komisji do wyłonienia kandydatów na stanowiska:
- referent/podinspektor/inspektor w Wydziale Geodezji na 30.07.2008 r. godz. 14.00
- podinspektor/inspektor w Wydziale Edukacji i Kultury na 31.07.2008 r. godz. 8.30
- naczelnik Wydziału Komunikacji na 05.08.2008 r. godz. 9.00


§ 3
Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:
1.kierowanie pracami komisji,
2.wyznaczanie terminów spotkań komisji wg potrzeb,
3.sporządzenie i przedstawienie do akceptacji protokółu z prac komisji.


§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 07.08.2008 r., godz. 14.31
Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Pazio, data: 07.08.2008 r., godz. 14.31
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
07.08.2008 r., godz. 14.31Katarzyna PazioDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2651 razy.