Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Zarządzenie Nr 85/2003 Starosty Powiatu Wołomińskiego z dnia 16.10.2003r.

w sprawie: powołania Komisji do archiwizacji dokumentacji z przeprowadzonych w 2002 r. wyborów do Rady Powiatu Wołomińskiego.
Zarządzenie Nr 85/2003
Starosty Powiatu Wołomińskiego
z dnia 16 października 2003 roku



w sprawie: powołania Komisji do archiwizacji dokumentacji z przeprowadzonych w 2002 r. wyborów do Rady Powiatu Wołomińskiego.

Na podst. art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t. j.: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 209, poz. 1781), zarządzam co następuje:



§ 1

Powołuję Komisję w składzie:
Przewodnicząca:
1. Elżbieta Domańska - Sekretarz Powiatu
Członkowie:
2. Dorota Romańczuk - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich
3. Bożena Olewnik - inspektor Wydziału Spraw Obywatelskich
4. Marzena Wielądek - referent Wydziału Organizacji i Kadr.


§ 2

Zadaniem Komisji jest:
- posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów z wyborów wg grup i objęcie ich spisem zdawczo - odbiorczym akt,
- sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej i protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.
- przekazanie dokumentacji do Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Warszawie


§ 3

Prace dotyczące przygotowania dokumentacji z wyborów winny zostać zakończone do 10 listopada 2003 roku.


§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wytworzył lub odpowiada za treść:brak danych, data: 00.00.0000 r.
Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 16.10.2003 r., godz. 10.12
Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Pazio, data: 16.10.2003 r., godz. 10.12
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
16.10.2003 r., godz. 10.12Katarzyna PazioDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2492 razy.