Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treść‡ strony

Zarządzenia Starosty

Sposób stanowienia zarządzeń Starosty.
1. Projekty zarządzeń Starosty przygotowują Naczelnicy na podstawie polecenia Starosty, Wicestarosty, Sekretarza, Skarbnika lub z własnej inicjatywy, gdy wynika to z przepisów prawa.

2. Starosta może powołać zespół do opracowania projektu zarządzenia.

3. W opracowywaniu projektów zarządzeń uczestniczy radca prawny, który opiniuje projekt pod względem formalno-prawnym.

4. Projekt zarządzenia powinien zawierać:
  • przedmiot regulacji,

  • podstawę prawną,

  • proponowane uregulowania,

  • wykonawcę zarządzenia,

  • termin i sposób wejścia w życie,

  • akceptację prawną,

  • podpis osoby wnioskującej i opracowującej projekt.


  • 5. Rejestr zarządzeń prowadzi Wydział Organizacji i Kadr.


    Dokument umieścił/a: Katarzyna Pazio
    Dokument sporządził/a: Wydział Organizacji i Kadr
    Za treść dokumentu odpowiada: Marzena Bańka


    Wytworzył:brak danych, data: 00.00.0000 r.
    Wprowadził:Katarzyna Pazio, data: 28.09.2004 r., godz. 15.21
    Ostatnia aktualizacja:Katarzyna Pazio, data: 28.09.2004 r., godz. 15.21
    Rejestr zmian:
    CzasAdministratorOpis zmiany
    28.09.2004 r., godz. 15.21Katarzyna PazioDodanie strony do BIP.

    Strona oglądana: 6609 razy.