Przetarg nieograniczony na dostawę masy asfaltobetonowej
- Ogłoszenie zamieszczono: 26.07.2006 r.
- Data składania ofert: 10.08.2006 r., godz. 10.30
- Data otwarcia ofert: 10.08.2006 r., godz. 11.00
- Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości powyżej 60.000 EURO
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Zarząd Dróg Powiatowych,
05-200 Wołomin, ul. Kobyłkowska 1a, tel. +48 22 776 19 40,
e-mail:zdp@powiat-wolominski.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na: dostawę masy asfaltobetonowej w ilości 6362MG.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej: www.powiat-wolominski.pl. Zamawiający będzie przekazywał materiały przetargowe zapisane na płycie CD, na prośbę Oferenta Zamawiający udostępni materiały przetargowe w formie pisemnej.
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa na miejsce budowy 6362 Mg masy asfaltobetonowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Miejsce realizacji: powiat wołomiński, woj. mazowieckie.
Termin wykonania zamówienia: do 29.12.2006 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 – 3 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
Oferent posiada nie mniej niż:
1.Samochody samowyładowcze o ładowności minimum 12 t - szt 6
2.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 60 MG/h z elektronicznym sterowaniem procesu produkcji
3.Wyrazi zgodę na 30 – dniowy termin płatności od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100%
Oferty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Kobyłkowska 1a 05-200 Wołomin.
Termin składania ofert upływa dnia: 10.08.2006 r. o godzinie 10:30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.08.2006 r. o godzinie 11:00 w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Kobyłkowska 1a 05-200 Wołomin.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Bronisława Bożena Borkowska tel. 0-22 776 19 40, w godz. 7.00 - 15.00 zdp@powiat-wolominski.pl.
Ww. zamówienie nie objęte jest umową ramową.
Na ww. zamówienie nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.
Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.
Pozostałe informacje: -
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: nie dotyczy.
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 25.07.2006 r.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY