Przetarg nieograniczony na dostawę soli drogowej
- Ogłoszenie zamieszczono: 25.10.2006 r.
- Data składania ofert: 02.11.2006 r., godz. 11.30
- Data otwarcia ofert: 02.11.2006 r., godz. 12.00
- Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 60.000 EURO
Zamawiający:
Powiat Wołomiński
05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, woj. mazowieckie
Nazwa wydziału: Zarząd Dróg Powiatowych,
05-200 Wołomin, ul. Kobyłkowska 1a, tel. +48 22 776 19 40,
e-mail:zdp@powiat-wolominski.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na: Dostawę soli drogowej z dostawą loco siedziba Zarządu Dróg Powiatowych
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona zostanie na stronie internetowej: www.powiat-wolominski.pl. Zamawiający będzie przekazywał materiały przetargowe zapisane na płycie CD, na prośbę Oferenta Zamawiający udostępni materiały przetargowe w formie pisemnej.
Przedmiotem zamówienia jest (wielkość lub zakres zamówienia)
1. Dostawa soli drogowej z dostawą loco siedziba Zarządu Dróg Powiatowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Miejsce realizacji: miejscowość Wołomin, gm. Wołomin, powiat wołomiński, woj. mazowieckie.
Termin wykonania zamówienia: do 30.03.2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 – 3 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
1.Oferent wyrazi zgodę na 30 – dniowy termin płatności od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Wadium Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium zł.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100%
Oferty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Kobyłkowska 1a 05-200 Wołomin.
Termin składania ofert upływa dnia 02.11.2006 r. o godzinie 11:30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.11.2006 r. o godzinie 12:00 w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Kobyłkowska 1a 05-200 Wołomin.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Bronisława Bożena Borkowska tel. 0-22 776 19 40 , w godz. 7.00 - 15.00, zdp@powiat-wolominski.pl
Ww. zamówienie nie objęte jest umową ramową.
Na ww. zamówienie ustanowiony nie ustanowiony został dynamiczny system zakupów.
Wybór oferty zostanie przeprowadzony bez zastosowania aukcji elektronicznej.
Pozostałe informacje: -
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: nie dotyczy.
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: nie dotyczy.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY