Podstawa prawna, potrzebne dokumenty, opłaty, tryb odwoławczy.
Wydział Geodezji
ul. Powstańców 8/10
05-200 Wołomin
pok. nr 14
tel. (22) 787 30-10, wew. 102 (naczelnik), 104 (inspektorzy)
Godziny pracy wydziału:
- poniedziałek: 10.00 - 18.00
- wtorek - piątek: 8.00 - 16.00
Naczelnik Wydziału: Robert Denis
Podstawa prawna:
* ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121, z późn. zm.)
Wykaz potrzebnych dokumentów:
1. wniosek podmiotów uprawnionych
2. zgoda organu nadzorującego.
Kopie dokumentów może uwierzytelnić instytucja, która dokument wydała, notariusz lub występujący w sprawie pełnomocnik strony będący adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.
Opłaty:
Brak.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku:
Od 1 miesiąca do 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Powiat Wołomiński Starostwo Powiatowe w Wołominie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Ustanowienie i wygaszenie trwałego zarządu
Podstawa prawna, potrzebne dokumenty, opłaty, tryb odwoławczy.
Podstrony:
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Beata Mizerska, data: 25.04.2018 r., godz. 16.11 |
Ostatnia aktualizacja: | Beata Mizerska, data: 25.04.2018 r., godz. 16.11 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
25.04.2018 r., godz. 16.11 | Beata Mizerska | Edycja strony |