Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Wołominie Aleja Armii Krajowej 38, 05-200 Wołomin zwraca się z prośbą o złożenie oferty na;"Budowę sieci informatycznej (logicznej ) i sieci elektrycznej 230V w sali lekcyjnej (sala nr 8) w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica al. Armii Krajowej 38 05-200 Wołomin"
Oferta powinna zwierać wycenę materiałów oraz robocizny zgodnie z przedmiotem zapytania ofertowego
Miejsce składania ofert: Sekretariat Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica Aleja Armii Krajowej 38, 05-200 Wołomin, tel. 22 776 39 54
Termin składania ofert: 24.07.2014 r. godzina 12.00
Termin otwarcia ofert: 24.07.2014 r. godzina 14.00
Do oferty należy dołączyć:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty.
2. Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2).
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych art. 22 (Załącznik Nr 3).
4. Podpisane istotne postanowienia umowy (Załącznik Nr 4).
Powiat Wołomiński Starostwo Powiatowe w Wołominie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zespół Szkół Ekonomicznych w Wołominie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na : " Budowę sieci informatycznej (logicznej) i sieci elektrycznej 230V w sali lekcyjnej (sala nr 8) w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wołominie
Termin składania ofert: 24.07.2014r. godz. 12.00
Podstrony:
-
Zapytanie ofertowe
-
Załącznik Nr 1- Projekt instalacji elektrycznej- opis techniczny wraz z poglądowym zestawieniem materiałów
-
Załącznik Nr 2- Formularz ofertowy
-
Załącznik Nr 3- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
Załącznik Nr 4- Projekt umowy
-
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | , data: r., godz. |
Ostatnia aktualizacja: | , data: r., godz. |