Powiatowy Rzecznik Konsumentów realizuje zadania z zakresu:
1) prowadzenia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i udzielania informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) współpracy z organizacjami chroniącymi interesy konsumentów;
3) podejmowania działań na rzecz konsumentów;
4) wykonywania innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów oraz w przepisach odrębnych.
Powiat Wołomiński Starostwo Powiatowe w Wołominie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zadania
Zadania Rzecznika wynikające z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa.
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Katarzyna Pazio, data: 30.06.2003 r., godz. 18.29 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Rutkowska, data: 20.02.2018 r., godz. 13.25 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
20.02.2018 r., godz. 13.25 | Katarzyna Rutkowska | Edycja strony |
10.10.2003 r., godz. 13.00 | Katarzyna Pazio | Zmieniono zakres zadań Powiatowego Rzecznika ds. Konsumenckich. |
30.06.2003 r., godz. 18.29 | Katarzyna Pazio | Dodanie strony do BIP. |