Do rady powiatu wpłynęła skarga Pani M. G. z dnia 9 grudnia 2009r. na działalność Powiatowego Rzecznika Konsumentów, podnosząca zastrzeżenia wobec zajmowanego przez niego stanowiska w sprawie konsumenckiej.
Powiatowy Rzecznik Konsumenta zgodnie z art. 40 ust. 3 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007.50.331 ze zmian.) jest bezpośrednio podporządkowany staroście i z tej racji skarga na rzecznika może być rozpatrzona jedynie przez starostę, jako organ właściwy.
Art. 231 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) zobowiązuje organ, który nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi do przekazania jej organowi właściwemu nie później niż w terminie 7 dni. Skarga wpłynęła do rady powiatu 15 grudnia 2009 r. Po rozpatrzeniu jej przez Komisję Skarg i Wniosków została skierowana do rozstrzygnięcia na najbliższą sesję po ww. terminie.
Powiat Wołomiński Starostwo Powiatowe w Wołominie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Uzasadnienie
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Magdalena Rudnik, data: 02.02.2010 r., godz. 08.36 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Rudnik, data: 02.02.2010 r., godz. 08.36 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
02.02.2010 r., godz. 08.36 | Magdalena Rudnik | Dodanie strony do BIP. |