2021/BZP 00009554/01
1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego. 2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f284f520-75a7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009554/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23 09:06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa nowej siedziby Powiatowego ŚDS Typu A w Kobyłce ul. Poprzeczna 18
1.1.5 Nadbudowa i przebudowa obiektów na potrzeby Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.powiat-wolominski.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I.16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oświadczenie zawarte w pkt 14 formularza oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPW.272.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane:– roboty budowlane – wyposażenie (usługa) (zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, i powinno być zgodne z jego przedmiotem).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem III.4 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się odpowiednim ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł;2. Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej w ramach jednego lub wielu kontraktów o łącznej wartości nie mniejszej niż 12 000 000,00 zł brutto. Uwaga: Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa”, rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w Art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). b) Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami :Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy;- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy);- kosztorys dla robót budowlanych i formularz cenowy dla wyposażenia obiektów;- zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); - wadium; - wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy);- zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 08.04.2021 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP numer rachunku 24 1020 1042 0000 8102 0016 6942. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być SPW.272.13.2021 1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego. 2. Rozbiórka budynku garażowego. 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;e) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:– minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 20 % w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w kosztorysie, sporządzonym na etapie przygotowania dokumentacji projektowej;– poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym został sporządzony kosztorys;– maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 20 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy;2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; b) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:a) działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;b) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-08
1. Specyfikacja warunków zamówienia
2. Formularz cenowy wyposażenie COM
3. Formularz cenowy wyposażenie PŚDS
COM
4. BIOZ
5. Charakterystyka energetyczna
Przedmiary robót, STiOR
Branża budowlana
6. Kosztorys ofertowy
7. Przedmiar
8. STWIORB - Prace budowlane
9. Strona tytułowa
10. STWIOR Branża ogólnobudowlana
Branża elektryczna
11. Kosztorys ofertowy - elektryczny
12. Przedmiar - elektryczny
13. STWIORB - Instalacje elektryczne Fotowolitaka
14. STWIORB - Instalacje elektryczne zewnętrzne
15. STWIORB - Instalacje elektryczne
16. SST Instalacje wewnętrzne
17. SST Instalacje zewnętrzne
18. SST Instalacje fotowoltaiczne
19. STWIORB Elektryczny strona tytułowa
Branża sanitarna
20. Kosztorys ofertowy COM
21. Przedmiar COM
22. STWIORB COM
Wyposażenie
23. Przedmiar - wyposażenie
24. STWIORB - wyposażenie
25. Strona tytułowa STWIORB - wyposażenie
26. STWIOR budowlany COM - wyposażenie
Projekt instalacji elektrycznej
27. Rzut parteru
28. Rzut I piętra
29. Rzut II piętra
30. Rzut dachu
31. Rzut parteru - oświetlenie
32. Rzut I piętra- oświetlenie
33. Rzut II piętra- oświetlenie
34. Schemat RG
35. Schemat R1
36. Schemat R2
37. Schemat Rk
38. Zewnętrzne instalacje elektryczne
39. Opis
40. Rzut parteru - instalacje słaboprądowe
41. Rzut I piętra- instalacje słaboprądowe
42. Rzut II piętra- instalacje słaboprądowe
43. Schemat systemu oddymiania
44. Schemat systemu sygnalizacji pożaru
45. Schemat SSWIN
46. Schemat systemu przywołania
47. Schemat instalacji CCTV
48. Schemat instalacji LAN
49. Schemat instalacji TV/SAT
50. Fotowoltaika
51. Rzut dachu - instalacja fotowoltaiczna
52. Schemat PV
53. Schemat Rpv
54. Szczegół posadowienia paneli PV
55. Opis teletechnika
Projekt architektura BB
56. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami
57. Uproszczony wypis z rejetru gruntów
58. Informacja z rejestru gruntów
59. Ekspertyza
60. Charakterystyka energetyczna
61. Platforma parkingowa
62. Wypis wyrys z MZT
63. Rzut parteru
64. Rzut I piętra
65. Rzut II piętra
66. Rzut dachu
67. Przekrój A-A
68. Przekrój B-B
69. Przekrój C-C
70. Elewacje
71. Opis arch.
72. Projekt toru treningowego
73. Opis PZT
74. Opis
75. PZT
76. PZT
77. Uproszczony wypis z rejestru gruntów
78. Informacja z rejestru gruntów
79. Opinia geotechniczna
80. Wypis wyrys z MPZT
Projekt architektura PT
81. Rzut parteru
82. Rzut I piętra
83. Rzut II piętra
84. Schemat PPOŻ - parter
85. Schemat PPOŻ - I piętro
86. Schemat PPOŻ - II piętro
87. Schemat PPOŻ - przekrój A-A
88. Schemat PPOŻ - przekrój B-B
89. Schemat PPOŻ - przekrój C-C
90. Schemat PPOŻ - przekrój C"-C
91. Rzut dachu
92. Przekrój A-A
93. Przekrój B-B
94. Przekrój C-C
95. Elewacje
96. Zestawienie stolarki i ślusarki
97. Zestawienie przegród budowlanych
98. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami
99. Projekt techniczny architektoniczno - budowlany
100. Detal cokołu
101. Detal okno
102. Detal zadaszenia wejściowego
103. Detal obróbki blacharskiej
104. Detal montażu mobilnej ściany modułowej
105. Zestawienie balustrad
106. Detal mocowania przeszklenia klatki schodowej
107. Detal stojaka na rowery
108. Detal ławki
109. Detal furtki
110. Detal przęsła ogrodzenia
111. Detal bramy
112. Detal ogrodzenia 2
113. Detal zakńczenia attyki
114. Platforma parkingowa
Projekt konstrukcja
115. Opis konstrukcji
116. Obliczenia statyczne
117. Ekspertyza
118. Rzut fundamentów
119. Rzut konstrukcji parteru
120. Rzut konstrukcji I piętra
121. Rzut konstrukcji II piętra
122. Rzut konstrukcji attyki
123. Przekrój A-A
124. Przekrój B-B
125. Przekrój C-C
126. Ława fundamentowa L/1
127. Ława fundamentowa L/2
128. Ława fundamentowa L/3
129. Ława fundamentowa L/4
130. Stopa fundamentowa SF/1
131. Rdzenie żelbetowe
132. Rdzenie żelbetowe
133. Schody
134. Schody
135. Schody
136. Schody
137. Szyb windowy
138. Uzupełnienie monolityczne istniejących stropów
139. Belka wspornikowa
140. Belka wspornikowa
141. Wieniec żelbetowy
142. Wieniec żelbetowy
143. Wieniec żelbetowy
144. Wymian WM/1
145. Wzmocnienie podciągów
146. Nadproża stalowe
147. Belka stalowa
148. Dźwigary dachowe
Projekt wewnętrzny instalacji
149. Projekt techniczny - wewnętrzne instalacje sanitarne
150. Rzut parteru - instalacja wodociągowa
151. Rzut I piętra- instalacja wodociągowa
152. Rzut II piętra- instalacja wodociągowa
153. Rozwinięcie - instalacja wodociągowa
154. Rozwinięcie - instalacja hydrantowa
155. Rzut parteru - instalacja kanalizacji
156. Rzut I piętra- instalacja kanalizacji
157. Rzut II piętra- instalacja kanalizacji
158. Rozwinięcie- instalacja kanalizacji
159. Rzut parteru - instalacja ogrzewania
160. Rzut I piętra- instalacja ogrzewania
160. Rzut II piętra- instalacja ogrzewania
161. Rozwinięcie - instalacja ogrzewania
162. Rozwinięcie - instalacja wody lodowej
163. Rzut parteru- instalacja wentylacji
164. Rzut I piętra- instalacja wentylacji
165. Rzut II piętra- instalacja wentylacji
166. Rzut dachu - instalacja sanitarna
167. Schemat technologiczny kotłowni - stan istniejący
168. Schemat technologiczny kotłowni - instalacja projektowana
169. Przyklady mocowań instalacji wentylacji
170. Zestawienie elementów źródła ciepła i instalacji gazowej
171. Zestawienie elementów instalacji grzewczej i cwu - instalacja pomp ciepła
172. Bilans powietrza
173. Zestawienie kształtek wentylacyjnych
Projekt zewnętrznej instalacji sanitarnej
174. Zewnętrzne instalacje sanitarne
175. Profil zewnetrznej instalacji wody do zbiornika ppoż.
176. Profil zewętrznej instalacji kanalizacji saniatarnej
177. Profil zewnętrznej instalacji wody z zbiornika do hydrantów
178. Profil zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej
179. Profil zewnętrznej instalacji nawadniającej
180. Projekt techniczny - zewnętrzene instalacje sanitarne
Technologia-wyposażenie
181. Projekt techniczny - technologia
182. Rzut parteru
183. Rzut I piętra
184. Rzut II piętra
PŚDS Budowa
Przedmiar robót, STWiOR
Branża budowlana
185. Kosztorys ofertowy
186. Przedmiar
187. STWIORB strona tytułowa
188. STWIOR
Branża elektryczna
189. Kosztorys ofertowy SDS
190. Przedmiar SDS
191. STWIORB - strona tytułowa
192. SST instalacje zewnętrzne
193. SST instalacja fotowoltaiczna
194. SST instalacje wewnętrzne
Branża sanitarna
195. Kosztorys ofertowy
196. Przedmiar
197. STWIORB
Wyposażenie
198. Kosztorys ofertowy
199. Przedmiar
Zbiornik ppoż. wraz z infrastrukturą
200. Kosztorys ofertowy
201. Przedmiar
202. Strona tytułowa
Projekt budowlany
203. BIOZ
204. Charakterystyka energetyczna
205. Opinia geologiczna
206. Platforma parkingowa
207. Wypis wyrys z MPZT
208. Rzut parteru
209. Rzut piętra
210. Rzut dachu
211. Przekrój A-A
212. Przekrój B-B
213. Przekrój C-C
214. Elewacje
215. Zestawienie ślusarki
216. Zestawienie ścianki
217. Zestawienie drabin
218. Zestawienie zadaszeń
219. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami
220. Projekt budowlany
221. Projekt budowlany
222. Projekt budowlany
Projekt techniczny
Projekt instalacje elektryczne
223. Rzut parteru
224. Rzut parteru - instalacje oświetlenia
225. Rzut I piętra - instalacje elektryczne
226. Rzut I piętra - instalacje oświetlenia
227. Rzut dachu - instalacje elektryczne
228. Schemat rozdzielnicy R1
229. Schemat rozdzielnicy R2
230. Opis
231. Rzut parteru - instalaje słaboprądowe
232. Rzut I piętra- instalaje słaboprądowe
233. Schemat systemu instalacji pożaru
234. Schemat systemu oddymiania
235. Schemat instalacji przywołania
236. Schemat instalacji CCTV
237. Schemat instalacji LAN
238. Schemat instalacji SSWIN
239. Fotowoltaika
240. Rzut dachu instalacje fotowoltaiczne
241. Schemat instalacji PV
242. Szczegół posadowienia paneli PV
243. Schemat rozdzielnicy RPV
244. Teletechnika opis
Projekt architektura
245. Rzut parteru
246. Rzut I piętra
247. Rzut dachu
248. Przekrój A-A
249. Przekrój B-B
250. Przekrój C-C
251. Elewacje
252. Zestawienie ślusarki
253. Zestawienie ścianki
254. Zestawienie drabin
255. Zestawienie zadaszeń
256. PZT
257. PZT
258. Widok od strony południowej
259. Widok od strony północno-wschodniej
260. Rzut parteru
261. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami
262. Detal cokołu
263. Detal cokołu
264. Detal drzwi przeszklonych
265. Attyka prosta
266. Attyka nadwieszona
267. Detal ogniomuru
268. Detal ściany ppoż.
269. Fasada szklana
270. Detal fasady szklanej
271. Detal fasady szklanej
272. Detal ściany ppoż.
273. Wycieraczki wewnętrzne
274. Ogrodzenie
275. Rzut dachu
276. Rzut parteru
277. Projekt budowlany
278. Projekt budowlany
279. Projekt budowlany
280. PZT Projekt techniczny
281. Projekt techniczny architektoniczno-budowlany
282. PZT
283. PZT
284. PZT
285. Zdjęcie 1
286. Zdjęcie 2
Projekt konstrukcja PT
287. Opis konstrukcja
288. Rzut fundamentów
289. Rzut parteru
290. Rzut piętra
291. Rzut attyki
292. Ława fundamentowa
293. Ława fundamentowa
294. Ława fundamentowa
295. Ława fundamentowa
296. Stopa fundamentowa
297. Stopa fundamentowa
298. Rdzeń żelbetowy
299. Rdzeń żelbetowy
300. Rdzeń żelbetowy
301. Rdzeń żelbetowy
302. Schody
303. Nadproże
304. Nadproże
305. Nadproże
306. Nadproże
307. Nadproże
308. Nadproże
309. Belka żelbetowa
310. Belka stalowa
311. Wieniec żelbetowy
312. Wieniec żelbetowy
313. Wieniec żelbetowy
314. Strop monolityczny
315. Strop monolityczny
316. Dźwigar dachowy
317. Dźwigar dachowy
318. Dźwigar dachowy
319. Dźwigar dachowy
320. Dźwigar dachowy
321. Dźwigar dachowy
322. Dźwigar dachowy
323. Dźwigar dachowy
324. Dźwigar drewniany koszowy
325. Dźwigar dachowy
326. Dźwigar dachowy
327. Dźwigar dachowy
Projekt przyłączy PT
328. Przyłącze wody
329. Profil przyłącza wody
330. Szczegół studni wodomierzowej
331. Schemat zabezpieczeń
332. Nawiertka
333. Przyłącza sanitarne
334. PZT przyłącze wodne
335. Uzgodnienie
336. Projekt budowlany strona tytułowa
337. Decyzja
338. Warunki techniczne
Projekt wewnętrznej instalacji PT
339. Projekt techniczny
340. RZUT PARTERU - INSTALACJA WODOCIĄGOWA
341. RZUT PIĘTRA - INSTALACJA WODOCIĄGOWA
342. ROZWINIĘCIE - INSTALACJA WODOCIĄGOWA
343. RZUT PARTERU - INSTALACJA KANALIZACJI
344. RZUT PIĘTRA - INSTALACJA KANALIZACJI
345. ROZWINIĘCIE - INSTALACJA KANALIZACJI
346. RZUT PARTERU - INSTALACJA OGRZEWANIA
347. RZUT PIĘTRA - INSTALACJA OGRZEWANIA
348. ROZWINIĘCIE INSTALACJA OGRZEWANIA
349. ROZWINIĘCIE INSTALACJA CHŁODZENIA
350. RZUT PARTERU - INSTALACJA WENTYLACJI
351. RZUT PIĘTRA INSTALACJA WENTYLACJI
352. RZUT DACHU INSTALACJE SANITARNE
353. KOTŁOWNIA SCHEMAT TECHNOLOGICZNY
354. Zestawienie elementów źródła ciepła
355. Bilans powietrza
356. Zestawienie ksztaltek wentylacyjnych
Projekt zewnętrzny PT
357. Zewnętrzne instalacje sanitarne
358. PZT Zewnętrzne instalacje sanitarne
359. Profil zewnętrznej instalacji wody
360. Profil zewnętrznej kanalizacji sanitarnej
Technologia PT - wyposażenie
361. Projekt techniczny-technologia
362. Rzut parteru
363. Rzut piętra
PŚDS rozbiórka
364. Kosztorys ofertowy
365. Przedmiar rozbiórki garażu
366. STWIOR rozbiórki
367. Inwentaryzacja - rzut parteru
368. Inwentaryzacja - przekrój A-A
369. Inwentaryzacja - elewacje
370. Projekt budowlany - rozbiórki
371. PZT
372. Zakres prac rozbiórkowych
373. Zagospodarowanie terenu po rozbiórce
374. Wszystkie załączniki
375. Zmiana terminu składania ofert
376. Modyfikacja SWZ
377. Zmiana ogłoszenia
378. Odpowiedzi
379. Cd Odpowiedzi
380. Istotne potanowienia umowy - aktualne
381. Siłownia plenerowa
382. Odpowiedzi
383. AKTUALNY formularz ofertowy
384. Załączniki do odpowiedzi
385. Zmiana ogłoszenia
386. Odpowiedź
387. Odpowiedzi
388. Informacja o maksymalnej kwocie na realizację zamówienia
389. Informacja z otwarcia ofert